چاپ و تبلیغات

مقاله و اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر

چاپ و تبلیغات

مقاله و اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر

چاپ و تبلیغات

اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر همچنین مقالات مربوط به مدیریت، بازاریابی ، تبلیغات ، کسب و کار، برندینگ ، برندسازی و ...

www.sanatpanjom.ir
http://chapotablighatonline.ir

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سابلیمیشن چیست ؟

یک فرایند چاپ با تکنولوژی بالا است که بیشتر برای چاپ پوشاک درخواستی استفاده می شود.

امروز ما قصد داریم آن را جدا کنیم – در مورد اینکه چیست ، چگونه کار می کند ، مزایا و معایب ، زمان استفاده از آن – و چه مواردی را مورد بحث قرار می دهیم.

سابلیمیشن چیست؟

به زبان ساده ، این روش چاپ است که با استفاده از جوهر و گرما ، طرح را به یک ماده یا پارچه منتقل می کند.

در دنیای پوشاک ، این بازی را تغییر می دهد زیرا چاپ کامل لباس را امکان پذیر می کند-طرح هایی که از دوخت به درز حرکت می کنند.

فرایند چاپ سابلیمیشن

بنابراین سابلیمیشن چگونه کار می کند؟ خوب ، چاپ سابلیمیشن از گرما استفاده می کند تا اساساً جوهر و پارچه را با هم ترکیب کند.

ابتدا یک طرح روی کاغذ مخصوص چاپ می شود. جوهرهایی که مورد استفاده قرار می گیرند وقتی تحت حرارت قرار می گیرند تبدیل به گاز می شوند ، سپس با پارچه ترکیب شده و به طور دائم روی پارچه چاپ می شوند.

این اثرات دائمی هستند و کمتر مستعد محو شدن هستند ، زیرا جوهر در پارچه یا بستر تعبیه شده است و نه به عنوان یک چاپ معمولی روی آن.

این فرایند تقریباً شبیه خالکوبی است ، اما به جای پوست شما ، برای محصول انتخابی شما است.

در چاپ پارچه هم گرما منافذ پارچه را باز می کند ، سپس با فشار وارد شده جوهر سرد می شود و به حالت جامد برمی گردد.

نتیجه یک تصویر دائمی و تمام رنگی است که از زیر لایه نمی شکند ، کنده نمی شود و شسته نمی شود. این فرایند اجازه می دهد تا جوهر از حالت جامد به گاز بدون تبدیل به مایع تبدیل شود ، کمی شبیه به یخ خشک. تبدیل با حرارت آغاز شده و با فشار کنترل می شود.

  • چاپ و تبلیغات نشریه
  • ۰
  • ۰

فرایند چاپ سابلیمیشن

 

سابلیمیشن چیست ؟

یک فرایند چاپ با تکنولوژی بالا است که بیشتر برای چاپ پوشاک درخواستی استفاده می شود.

امروز ما قصد داریم آن را جدا کنیم – در مورد اینکه چیست ، چگونه کار می کند ، مزایا و معایب ، زمان استفاده از آن – و چه مواردی را مورد بحث قرار می دهیم.

سابلیمیشن چیست؟

به زبان ساده ، این روش چاپ است که با استفاده از جوهر و گرما ، طرح را به یک ماده یا پارچه منتقل می کند.

در دنیای پوشاک ، این بازی را تغییر می دهد زیرا چاپ کامل لباس را امکان پذیر می کند-طرح هایی که از دوخت به درز حرکت می کنند.

فرایند چاپ سابلیمیشن

بنابراین سابلیمیشن چگونه کار می کند؟ خوب ، چاپ سابلیمیشن از گرما استفاده می کند تا اساساً جوهر و پارچه را با هم ترکیب کند.

ابتدا یک طرح روی کاغذ مخصوص چاپ می شود. جوهرهایی که مورد استفاده قرار می گیرند وقتی تحت حرارت قرار می گیرند تبدیل به گاز می شوند ، سپس با پارچه ترکیب شده و به طور دائم روی پارچه چاپ می شوند.

این اثرات دائمی هستند و کمتر مستعد محو شدن هستند ، زیرا جوهر در پارچه یا بستر تعبیه شده است و نه به عنوان یک چاپ معمولی روی آن.

این فرایند تقریباً شبیه خالکوبی است ، اما به جای پوست شما ، برای محصول انتخابی شما است.

در چاپ پارچه هم گرما منافذ پارچه را باز می کند ، سپس با فشار وارد شده جوهر سرد می شود و به حالت جامد برمی گردد.

  • چاپ و تبلیغات نشریه
  • ۰
  • ۰

درآمد بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان زودتر از پیش بینی ها

 

همه گیری کرونا باعث تعطیل شدن بسیاری از شرکت ها شد. برخی از این شرکت ها سعی کردند دور کاری اجباری را تجربه کنند.

اما بسیاری از شرکت های تبلیغاتی به خاطر قرنطینه ها مشکلات بسیاری را تجربه کردند.

بعد از روزهای قرنطینه، در بسیاری از نقاط دنیا کسب و کارها از خواب بیدار شدند. بازیابی هایی آغاز شده که به سطح قبل از همه گیری نزدیک شده است. اما شرکت WPP که بزرگترین گروه تبلیغاتی جهان است یک سال زودتر از پیش بینی کارشناس ها توانست درآمد خود را کسب کند.

مارک رید، مدیر اجرایی WPP می گوید: ما بسیار خوشحالیم. در سال ۲۰۲۱، توانستیم یک سال زودتر از برنامه، به سطح پیش از کووید یعنی سال ۲۰۱۹ بازگردیم.

WPP ، بزرگترین گروه تبلیغاتی جهان ، درآمد خود را به دلیل افزایش بی سابقه در هزینه های بازاریابی جهانی ، یک سال زودتر از حد انتظار به سطح قبل از همه گیری افزایش داده است.

WPP گزارش داد که درآمدهای زیربنایی در سه ماهه دوم ۱۹٫۳ درصد افزایش یافته است ، سریعترین نرخ رشد تا کنون.

این افزایش هزینه های کسب و کار پس از همه گیری باعث رشد درآمد تبلیغات و شرکت های تبلیغاتی و بازاریابی شده است.

 از همه مهمتر اینکه مشتریان در تبلیغات و بازاریابی پول خرج می کنند.

شرکت تبلیغاتی WPP که پس از غلبه بر انتظارات شهر راهنمای سالیانه خود را افزایش داد ، از افزایش ۱۶ درصدی درآمدهای مشابه برای در نیمه اول سال خبر داد.

مارک رید ، مدیر اجرایی WPP گفت: “ما بسیار خوشحال هستیم.”

وی گفت: “ما انتظار داریم این حرکت در نیمه دوم سال ادامه یابد. ما در سال ۲۰۲۱ ، یک سال زودتر از برنامه خود ، با شتاب خوب تا سال ۲۰۲۲ ، به سطح ۲۰۱۹ بازگشتیم. ”

مدیر اجرایی شرکت تبلیغاتی WPP گفت:

بهبود تبلیغات جهانی توسط مشتریانی صورت می گیرد که بیشتر بودجه خود را روی رسانه های دیجیتال متمرکز می کنند.

GroupM ، گروه خرید رسانه ای WPP ، پیش بینی کرده است که تبلیغات جهانی در سال جاری ۱۹ درصد افزایش یابد.

  • چاپ و تبلیغات نشریه