چاپ و تبلیغات

مقاله و اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر

چاپ و تبلیغات

مقاله و اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر

چاپ و تبلیغات

اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر همچنین مقالات مربوط به مدیریت، بازاریابی ، تبلیغات ، کسب و کار، برندینگ ، برندسازی و ...

www.sanatpanjom.ir
http://chapotablighatonline.ir

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرکت بسته بندی جیمار با کارتن پوششی جدید Bobst تولید کارتن را افزایش می دهد

شرکت بسته بندی جیمار با کارتن پوششی جدید Bobst تولید کارتن را افزایش می دهد

 

تولید کننده بسته بندی کارتن Jaymar Packaging بر روی چهارمین پوشه-چسب Bobst سرمایه گذاری کرده است

شرکت مستقر در چشایر (شهرستان شمال غربی انگلیس)  برای پیشرفت تجارت و رشد حساب های موجود خود ، Bobst Visionfold 110 A2 را نصب کرده است.

گری مارش ، مدیر تولید در بسته بندی جیمار ، گفت: “مطمئناً ، از نظر تولید ، Visionfold ما را قادر به کار با کارآیی بیشتر کرده و ظرفیت بسیار مورد نیاز را که مزایای زیادی به مشتریان می رساند ، در اختیار ما قرار می دهد.

“به عنوان یک تجارت ، یکی از نقاط فروش منحصر به فرد ما همیشه زمان کوتاه هدایت و چرخش سریع بوده است. قبل از نصب این جدیدترین پوشه چسب ، ما در معرض خطر از دست دادن قدرت رقابت خود در این مناطق بودیم. ”

طبق گفته Bobst ، این دستگاه قادر به اداره کارتن ، آستین ، سینی های چهار گوشه و مشاغل چند لایه است.

لی آلتون ، مدیر فروش منطقه ، چاپ و تبدیل واحد تجاری ، افزود: “من از سال ۲۰۰۵ افتخار می کنم که در هر سرمایه گذاری Bobst ساخته شده توسط Jaymar Packaging شرکت می کنم ، با تیم ما و تیم آنها کار می کنم تا اطمینان حاصل کنیم که خرید هر دستگاه درستی است زمان مناسب برای آنها و مشتریانشان.

“این همیشه لذت بخش است که در همه زمان ها متکی به محصولم باشم و به من کمک می کند تا در هر مرحله از فرآیند چسباندن تاشو ، نیازها و چالش های Jaymar را بهتر درک کنم ، این پیشرفت ها همکاری بسیار خوبی در صنعت با کارکنان و مدیریت Jaymar ایجاد می کند. “

  • چاپ و تبلیغات نشریه