چاپ و تبلیغات

مقاله و اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر

چاپ و تبلیغات

مقاله و اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر

چاپ و تبلیغات

اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر همچنین مقالات مربوط به مدیریت، بازاریابی ، تبلیغات ، کسب و کار، برندینگ ، برندسازی و ...

www.sanatpanjom.ir
http://chapotablighatonline.ir

  • ۰
  • ۰

تبلیغات دیجیتالی پشت خوردرو مسابقه اخبار تبلیغات چاپ و تبلیغات آنلاین

به گزارش چاپ و تبلیغات آنلاین به نقل از  هفته موتورسواری (موتور اسپورت ویک)/ تیم مک لارن فرمول ۱ تایید کرده است که از تبلیغات دیجیتال در طول فصل فرمول ۱ ۲۰۲۳ در ماشین MCL60 استفاده خواهد کرد.

این پنل ها برای اولین بار در طول تمرین آزاد در مسابقات جایزه بزرگ ایالات متحده در سال گذشته از آستین، تگزاس آزمایش شدند.

آنها که توسط Seamless Digital ایجاد شده اند، اجازه می دهند چندین برند به صورت چرخشی نمایش داده شوند، اولین مورد برای تبلیغات در F1.

برای فصل پیش رو، گزینه های برندینگ گوگل کروم، یکی از شرکای اصلی مک لارن، نمایش داده خواهد شد.

این تیم گفت: «از جایزه بزرگ بحرین به بعد، فناوری نام تجاری پویا (ایجاد شده توسط Seamless Digital) در MCL60 در تمام جلسات در طول فصل، از جمله گرندپریکس اجرا خواهد شد.

سیستم دو نمایشگر در اطراف کابین خلبان به عنوان یک آیتم آزمایشی در طول تمرین آزاد در گرندپری ایالات متحده ۲۰۲۲ معرفی شد و اکنون در MCL60 در هر رویداد در طول فصل ۲۰۲۳ نمایش داده خواهد شد.

جایزه بزرگ این هفته بحرین اولین باری است که این فناوری در طول یک مسابقه فرمول ۱ عمل می کند.

نمایشگرها از طریق گزینه‌های مختلف برندسازی برای شریک تیم مک‌لارن فرمول ۱، گوگل کروم، می‌چرخند.

مک لارن سال گذشته توضیح داد که مجموع جرم این دو نمایشگر ۱۹۰ گرم است و آنها در شکل خودرو گنجانده شده اند تا اطمینان حاصل شود که مقاومت آیرودینامیکی ایجاد نخواهد شد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی