چاپ و تبلیغات

مقاله و اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر

چاپ و تبلیغات

مقاله و اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر

چاپ و تبلیغات

اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر همچنین مقالات مربوط به مدیریت، بازاریابی ، تبلیغات ، کسب و کار، برندینگ ، برندسازی و ...

www.sanatpanjom.ir
http://chapotablighatonline.ir

  • ۰
  • ۰

 

پادکست تبلیغات صوتی اخبار چاپ و تبلیغات

 

چگونه تبلیغات برنامه‌ریزی شده در سال جاری با رشد صوتی و تغییرات حریم خصوصی تکامل خواهد یافت

طبق یک مطالعه State of Programmatic که روز سه‌شنبه توسط بخش برنامه‌نویسی Comscore Proximic منتشر شد، تبلیغات صوتی رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کند، زیرا مقررات حفظ حریم خصوصی همچنان بر تاکتیک‌های هدف‌گیری تأثیر می‌گذارد.

بر اساس یافته‌های نظرسنجی Proximic از صدها بازاریاب در صنایع مختلف در ایالات متحده، تبلیغ‌کنندگان برنامه‌ای در حال آماده شدن برای یک سال با تغییرات بسیار هستند. این به نیاز بازاریابان برای انطباق با روش‌های هدف‌یابی جدید و شرکای داده‌ای برای آماده شدن برای تغییرات نظارتی اشاره دارد.

این تحقیق نشان داد که هزینه‌های تبلیغات تلویزیونی متصل در حال رکود است در حالی که صدا و پادکست همچنان در حال افزایش است.

در حالی که سرمایه‌گذاری خالص بازاریابان جدید در CTV -تلویزیون های اینترنتی- در حال کاهش است، این امر در کنار تلویزیون خطی، دیجیتال و اجتماعی، بخش عمده‌ای از برنامه‌های رسانه‌ای اکثر مشتریان است. با این حال، تبلیغات صوتی و پادکست، با بیشترین سود سال به سال در مقایسه با سایر کانال‌ها از سال گذشته، شاهد رشد بی‌سابقه‌ای بود – با انتظار ۵ درصد از بازاریابان برای اولین بار در سال جاری روی CTV سرمایه‌گذاری کنند.

Comscore خاطرنشان کرد: انتظار می رود که این افزایش ۵ درصدی به سهم کلی بازاریابانی باشد که در این نوع رسانه سرمایه گذاری می کنند.

ریچل گانتز، مدیر عامل Proximic توسط می‌گوید: «CTV در سال‌های اخیر با کمک فناوری برنامه‌ای، رسانه‌ای در دسترس‌تر بوده است، بنابراین تعجب آور نیست که بسیاری از بازاریابان که قصد داشتند تبلیغات در این نوع رسانه را انجام دهند، قبلاً این کار را انجام داده باشند..

در حالی که مقایسه مستقیم بین CTV و صدا دشوار است، کلر راسل، رئیس رسانه در آژانس مستقل Fitzco، گفت که با توجه به پتانسیل رشد صدا، تبلیغات قوی تری در پادکست و تبلیغات صوتی می بیند.

راسل گفت: «سه عامل اصلی در این امر وجود دارد که شامل سرمایه‌گذاری هنگفت ناشران در محتوا، افزایش شنوندگان و همچنین پیشرفت در اندازه‌گیری می‌شود.» “پادکست ها برای مشتریان ما برجسته و مکان مورد علاقه ما هستند.”

برخی دیگر می گویند صدا در آینده همیشه در درجه دوم CTV باقی خواهد ماند. «ما سبقت صوتی CTV را نمی بینیم. در واقع، طی شش ماه گذشته، ما شاهد علاقه مجدد به موجودی CTV بوده ایم. محتوای مرتبط و حدود ۳۰ درصد در پادکست.

جورج تارنوپولسکی، معاون برنامه نویسی Good Apple، موافقت کرد که صدا هنوز از سرمایه گذاری CTV فراتر نمی رود. تارنوپولسکی گفت، اما آژانس شاهد «نرخ بسیار سریع‌تری از رشد برای تبلیغات صوتی» است و افزود که هدف‌گیری متنی برای محتوای صوتی به این شتاب کمک کرده است.

 

با این حال، به طور خلاصه این مطالعه همچنین نشان داد که چگونه بازاریابان هنوز با از دست دادن سیگنال دست و پنجه نرم می کنند. حدود ۱۸٪ در مورد نحوه برنامه ریزی و استفاده از هدف گیری بدون کوکی مطمئن نیستند و ۱۶٪ گفتند که هیچکس در سازمان آنها از استفاده یا آزمایش این استراتژی ها حمایت نمی کند.

همه این‌ها دلیل دیگری است که صدا ممکن است مزیت دیگری در بازار داشته باشد زیرا قوانین حفظ حریم خصوصی تغییر می‌کند: «از دست دادن داده‌های وابسته به کوکی تأثیر کمی بر پادکست‌ها و صدا دارد، به همین دلیل است که هنوز مکان بسیار خوبی برای تبلیغات است.» کلی، مدیر تبلیغات برنامه ای در Code3. «در حالی که برخی از قطعات ارجاع بدون داده‌های عمیق شنونده تغییر می‌کنند، ما همچنان می‌توانیم بدون به خطر انداختن حریم خصوصی شنونده، ببینیم چگونه داده‌های شرکای اسناد و آگهی‌دهنده است.»

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی