چاپ و تبلیغات

مقاله و اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر

چاپ و تبلیغات

مقاله و اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر

چاپ و تبلیغات

اخبار چاپ، بسته بندی، تبلیغات و نشر همچنین مقالات مربوط به مدیریت، بازاریابی ، تبلیغات ، کسب و کار، برندینگ ، برندسازی و ...

www.sanatpanjom.ir
http://chapotablighatonline.ir

  • ۰
  • ۰

کالاهای با دوام، محصولات ساخته شده با کار برد طولانی مدت سودمند برای زندگی، هم چون مبل، لوازم برقی خانه و وسایل موتوری هستند.

کالاهای بادوام کالاهایی هستند که برای استفاده زیاد ماندگاری بالایی دارند. به این معنی که مشتری یک بار کالا را می‌خرد و موقتا تا زمانی که نیازی جایگزین نشود، به بازار نمی‌رود. بازار کالای با دوام شامل کالاهایی همچون ماشین لباسشویی، و ماشین فاکس است. خرید در بازار کالاهای بادوام مطابق با دوام مطابق با مشخصات زیر بدل به عادت می‌شود:

1-خریداران، خرید خود را از میان نام‌های تجاری رقیب با یکدیگر انجام می‌دهند و به طور مداوم این نام‌ها را امتحان می‌کنند.

2-خریداران وفادار به یک نام تجاری هستند و نام‌های تجاری با توجه به نیاز آنان، از خریدشان اطمینان دارد.

اگر در مدت طولانی، اطلاعات کافی جمع آوری شود، بازار کالاهای با دوام می‌تواند مانند بازار کالاهای پر مصرف به نظر آید. به هر حال دوره سود، برای مثال 50 سال برای ماشین لباس شویی، برای جمع آوری داده‌ها بسیار طولانی است.

مدیریت بازاریابی  بازاریابی در قرن بیست و یکم – قسمت پنجم

“بازار خدمات”

با توجه به این که در بخش خدمات روابط بین فردی گسترده تری بین ارائه دهنده خدمات و مشتریان وجود دارد، نقش وفاداری در این بخش اهمیت ویژه‌ای دارد.

با مقایسه تحقیقات وفاداری بر روی کالاها، مطالعات بر روی وفاداری نام تجاری در بازار خدمات کمتر است. بازار خدمات شامل خدمت به مصرف‌کننده مانند سفر هوایی، خدمات قانونی و بازارهای B2B هم چون خدمات حساب داری و ارتباطاتی است.

نقش احساسات در وفاداری نام تجاری بسیار مهم است، به ویژه ایجاد رضایت، نقشی کلیدی در توجه یا پشتیبانی عرضه‌کنندگان خدمات بازی می‌کند.

 

بیشتر بخوانید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی